Το κυκλακι
Θέλετε να αντιδράσετε στο μήνυμα; Φτιάξτε έναν λογαριασμό και συνδεθείτε για να συνεχίσετε.
Το κυκλακι

Για να μιλαμε αυστηρα μεταξυ μας και στα γρηγορα.


Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Γιατι ανεβαινει η Χρυση Αυγη;

2 απαντήσεις

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1Γιατι ανεβαινει η Χρυση Αυγη; Empty Γιατι ανεβαινει η Χρυση Αυγη; Κυρ Μάης 25, 2014 10:40 am

dimos

dimos

Το παρακατω κειμενακι τογραψα ως απαντηση σε καποιο αρθρο με τον ιδιο τιτλο στο protagon.
Το επαναλαμβανω εδω ως χρησιμο επιχειρημα.

Οπως εδειξε μια προσφατη ερευνα, ο μεσος χρυσαυγιτης θεωρει τον εαυτο του κεντρωο. Φυσικα, με δεδομενες τις εννοιες δεξιας-κεντρου-αριστερας αυτο ειναι απλως παρανοικο.

Ισχυει ομως μ ενα παραδοξο τροπο αν κανεις ορισει ως κεντρωα τοποθετηση την πλειοψηφικη τοποθετηση σε διαφορα σημαντικα θεματα. Η τοποθετηση του μεσου Ελληνα σ αυτα ταυτιζεται με την τοποθετηση της ΧΑ. Δυστυχεστατα.

Ενας μικρος μη εξαντλητικος καταλογος τετοιων θεματων και των αντιστοιχων πλειοψηφικων τοποθετησεων στην Ελλαδα θα ηταν ο παρακατω:

1. Μεταναστευτικο.
Να φυγουν ολοι, ή τουλαχιστον οι περισσοτεροι, διοτι ειναι παραγων εγκληματικοτητας και απωλειας θεσεων εργασιας.

2. Εθνικα θεματα
Ειμαστε αναδελφον εθνος που κατατρυχεται απ τους γειτονες του. Ολους.

3. Θεσμοι
Ο μεσος Ελληνας βεβαιως πιστευει οτι οι θεσμοι ειναι μηχανισμοι φτιαγμενοι για να κερδιζουν καποιοι πονηροι. Τα προβληματα πρεπει να λυνονται ως γορδιοι δεσμοι, δια της μαχαιρας.

4. Δυση
Οι Ευρωπαιοι και οι Αμερικανοι ειναι κουτοφραγκοι ή αμερικανακια, οι διαφοροι Σανταμ και Μιλοσεβιτς εχουν παντα δικιο, και βεβαια μας κλεβουν τα λεφτα που παραγουμε.

5. Παγκοσμιοποιηση
Η παγκοσμιοποιηση ειναι περιπου η πηγη καθε κακου απο καθε αποψη.

6. Ελληνικη κριση
Η κριση παραχθηκε απο ξενα κεντρα για να μας παρουν τον πλουτο του λαου μας. Απλα και καθαρα.

7. Οικονομικο συστημα
Το οικονομικο συστημα ειναι απλως ενας τοκογλυφικος μηχανισμος φτιαγμενος για να μας πινει το αιμα.

8. Παραγωγη
Αρκει να στραφουμε στην Ελληνικη γη και θα λυσουμε τα προβληματα μας αμεσως.

9. Πολιτικο συστημα
Για τα χαλια μας φταιει μια μικρη ομαδα προδοτων που πρεπει να εκτελεστουν ή τουλαχιστον φυλακιστουν. Αμεσως μετα ολα τα προβληματα θα λυθουν. Και βεβαια ο λαος ειναι ανευθυνος.


Οι πλειοψηφικες θεσεις 1 και 2 εχουν δεξια προελευση. Οι 5, 6 κσι 7 "αριστερα". Για τις υπολοιπες η ευθυνη της προελευσης ειναι περιπου ισομερως μοιρασμενη.

Και μετα αναρωτιομαστε γιατι καλπαζει η ΧΑ...

gorgonofon



Είναι παραπάνω από εξαιρετικό κι εύστοχο.

Ο συλλογισμός να οριστεί το κέντρο από τις μέσες ιδεολογικές αντιλήψεις δεν είχε ποτέ διατυπωθεί, τουλάχιστον στην παρέα μας.

θα έπρεπε ίσως να εμπλουτιστεί, με ανάλογους πίνακες για κάθε κόμμα, και ίσως για διάφορες κοινωνικές ομάδες.

Έχει διατυπωθεί μιά αντίστροφη ιδεολογική αντίληψη, αυτή μιάς δημοκρατικής συμπολίτευσης:

Θα ήθελα να διατυπωθεί ένας δεκάλογος ερωτηματικών προτάσεων που κρίνουν την δυνατότητα μιας συνεννόησης με κάποιο πολιτικά άγνωστο άτομο.

dimos

dimos

Ειχαμε μιλησει γι αυτο το θεμα στην παρεα προ μηνος-διμηνου περιπου. Στο κειμενο αυτο πουστειλα στο protagon εκανα απλως επαναληψη αυτων που ειχα πει στην παρεα. Αν θυμασαι μιλαγα για την κανονικη κατανομη και μαλιστα ειχε γινει συζητηση για το αν ειναι λογικο το κεντρο της κατανομης να θεωρηθει κεντρο και ειπαμε οτι απο καποια αποψη ειναι Smile

Πιθανον ο γραπτος λογος διευκολυνει το μαζεμα, εξαλλου αυτος ηταν κι ο λογος υπαρξης του κυκλακιου Smile ( ο τονος στο ι).

Το θεμα με τον δεκαλογο ειναι ενδιαφερον, αλλα σκονταφτει σε δυο πραγματακια: Το πρωτο ειναι οτι ο δεκαλογος αλλαζει αναλογα με το ποιος ειναι αυτος που κανει τις ερωτησεις. Αυτο λυνεται, το περιοριζουμε σε ανθρωπους σαν και μας ας πουμε. Το δευτερο ειναι οτι πιθανοτατα αυτοι που δεν μπορει να συνεννοηθει καποιος δεν θα απαντησουν σε οποιαδηποτε ερωτηση με τροπο ευληπτο lol! lol!  lol!

Παντως θα το προσπαθησω Smile

gorgonofon



Δέν θυμάμαι... και μάλλον είχα εμφιβολίες. Πιθανόν να σκεφτόμουν ποιού ακριβώς πράγματος, και με ποιά κριτήρια, θα πρέπει να θεωρηθεί εκπρόσωπος η κανονική κατανομή... 

Ο σκοπός του "δεκαλόγου" είναι μάλλον ο αντίστροφος: Η σχεδόν στιγμιαία στάθμιση του προς ερώτηση ανθρώπου και να γνωρίζει κανείς ποιό είναι το επίπεδο του αποκλεισμού του. Εδώ, επομένως, ο δεκάλογος έχει δογματικό χαρακτήρα [μέση απαίτηση και η τρίτη διασπορά να απαντά "ναι" (για να πώ μια προχειρότητα)] και όσο κατεβαίνουμε οι ερωτήσεις από την φύση τους θα γίνονται ελαστικότερες.

Αυτός ο δεκάλογος θα είναι πρόκριμα, για το εάν μπορεί να αρχίσει στη συνέχεια μια καθεαυτού πολιτική συζήτηση -με τη όποια θεμιτή ευρύτητα των ερμηνειών της- θα ήταν υπέροχο να ήταν universal για όποιο αναπτυσσομενο πολιτισμένο χώρο ή χώρα. (Παρά το ότι αρχικά θα προσέδιδα λίγα ελληνικά χαρακτηριστικά για αρχή).

Σημ: Το τί καταλαβαίνει ο ερωτώμενος, ή το αν η αντίδρασή του θα είναι ομιλούσα, ή απλά μια ενδεικτική στάση, μου είναι αδιάφορο ως λεπτομέρεια.

Λέω να κάνω μια πολύ πρόχειρη αρχή με ένα χαζό πίνακα κυρίως για να δείξω αυτό που εννοώ, αλλά ο σκοπός είναι ενδεχομένως να αλλάξει και τελείως. Ο πρόχειρος πίνακας:

.... διακοπή ...

dimos

dimos

Περιμενω Smile

gorgonofon



Ο παρακάτω πίνακας είναι εξαιρετικά πρόχειρος και απασχολήθηκα 2 φορές, και κάθε φορά κόντευε να με πιάσει πονοκέφαλος, διότι

α. Παρά την χαοτικότητα, ήθελα να δείξω περίπου πως το εννοώ.

β. Δέν χρησιμοποίησα τα δικά σου δεδομένα για να μην παραλύσω και χαλάσει το brainstorming.

γ. Όταν πήρε κάποιο σχήμα σταμάτησα και δεν έκανα συγχώνευση με τις δικές σου αρχές, που το επαναλαμβάνω, είναι πολύ καθαρές σαν απόσταγμα, [συμπεριλαμβάνουν πολλά] και άλλωστε ο σκοπός δεν ήταν τώρα οι συμπεριλήψεις.

Από τον πίνακα λείπουν 2 δεξιές στήλες.

Η 1η, λογική, ακριβής και λιτή διατύπωση, θέση μαζί και αντίκρουση, της προβλεπόμενης άρνησης.

Η 2η, Η ατάκα του ρήγματος: Θα σοκάρει πολύ πονηρά τα σχεδόν προδιεγερμένα ανακλαστικά, ανοίγοντας ένα δρόμο διαταραχών με αυξανόμενες αντιφατικές πολικότητες σε αυτόν που τις δέχεται.

Αυτή η 2η, είναι νοητικός πόλεμος. Και απαιτεί ευρήματα καλύτερα κι απ του Ανδρέα Παπανδρέου. Σκέψου, για παράδειγμα, κάποια από τα καλύτερα κι εύστοχα συνθήματα των αναρχικών.

Αυτό είναι το πραγματικά δύσκολο, η ψυχολογική αποδόμηση του πολιτικού αντιπάλου με μιά πλήρη κι "αυταπόδεικτη" πρόταση 8-10 λέξεων.


θέσεις και στάσεις
Διερώτηση
Το κριτήριο για το ουσιώδες, το Στρεβλό (πρόχειρα)
Οι αντιφατικές τοποθετήσεις
 
Οι 10 Ερωτήσεις
Όλοι οι καλοί χωράνε, κι ότι θέλεις εσύ! μάλλον, ενδεχομένως…  …
Sanity
10 Πόσοι είμαστε εδώ; Που είμαστε;
Όταν μιλώ για κάτι εννοώ (καλόπιστα!) κάτι άλλο, ενώ εσύ κακόπιστα κάτι άλλο επίσης.
Μικρές Παρανοικότητες
 
Το μνημόνιο έγινε για να μας υποτάξει όλη η υπόλοιπη ανθρωπότητα…
 
 
Δεν υπάρχει ηθική, ούτε σοφοί. Τα σχετικά, τα επικαλούνται κάποιοι για τα κορόιδα και μετά οι ίδιοι ξεπουλιώνται και τα παραλλάσσουν
Αρχές
20 Δεν είναι η συνέπεια που οδηγεί στην ηθική;
 
 
 
 
Λογικό - Ρεαλιστικό
30 Πρέπει να μετρώ; ή να συγκρίνω; ή να αξιολογώ; Πές μου εσύ.
 
 
 
Τα λεφτά δεν υπάρχουν διότι είναι άυλα. Τα λεφτά υπάρχουν όσο είναι νομίσματα ή ανταλλακτικό υλικό.
Στοιχειώδη
 
Άρα, δεν πληρώνω. Και θεολογικά, άλλο νόμος, άλλο χάρις(Λουδ.).
 
 
Οι άνθρωποι δεν είναι αριθμοί
αυτοαντιφατικά
Μπορώ να αντιστοιχίσω σε ανθρώπους αριθμούς;
Οι θεσμοί είναι είτε επιβεβλημένοι, είτε προχειρότητες των πονηρών.
Θεσμοί
Θα ακολουθώ κανόνες; Και πώς;
Ο αγνός ηγέτης είναι ο καλύτερος των θεσμών
 
Εμπιστεύομαι αυτοδιοικητικό σύστημα με αλληλοελεγχόμενους μηχανισμούς;
Οι έξω μας χρωστούν διότι μας εκμεταλλεύτηκαν
Αναστροφές
 
Μας χρωστούν, δεν τους χρωστούμε!
 
 
Εμείς τους δώσαμε τα φώτα κι αυτοί (βάρβαροι) μας αλλάξανε τα φώτα αντί να μας ταίζουν δωρεάν.
Πολλαπλές παραβιάσεις
 
Εφόσον εμείς ήμαστε καλοί οι άλλοι είναι υποχρεωτικά οι κακοί.
 
 
 
 
 
 
 
 
Η Δημοκρατία είναι επίπλαστη δηλ δεν υπάρχει.
Παραπολιτικά/παρακοινωνικά κριτήρια
Το μέγιστο μοίρασμα της εξουσίας στους πολλούς
Κανείς δεν μπορεί να αντιπροσωπεύσει ούτε να εμπιστευθεί κανέναν
 
Η καλλιέργεια ενός λαού και μόνον, φέρνει την πρόοδο.
Ισότητα = ισοπέδωση
 
 
Ανομοιομορφία=προδοσία
 
 
Ελευθερία μόνο στο αυτονόητο
 
 
Όμοια καθησυχαστική αίσθηση ταυτότητας και δράσης (ολοκληρωτισμός…)
 
 
Όσοι προσφέρουν κάτι ή είναι κορόιδα ή πάνε να πιάσουν εμάς κορόιδα
 
 
 Δέν πληρώνω διότι αυτά που μου ζητούν μου τα έχουν ήδη πάρει από πριν, άρα και μου χρωστούν, και πρέπει να με διευκολύνουν δωρεάν.
 
 
Την λύση την φέρνει η νομιμοποίηση της βίας που αυταρχικά και υποχρεωτικά παίρνει το μέρος του δικαίου.
 
 
Κανείς δεν έχει δικαίωμα να είναι ήρεμος όταν εγώ είμαι ταραγμένος! Διότι είτε δεν θέλει να έχει κατανόηση, είτε είναι τρελλός, είτε προδότης.
 
 
Ότι δεν συμφωνεί με την φαντασία μου είναι εχθρός
 
 
 
Πραγματολογικές αλλοιώσεις
 
Το μνημόνιο έφερε την κρίση, και όχι η κρίση το μνημόνιο.
 
 
Τα νούμερα είναι λάθος.
 
 
Ο πόλεμος της Ελστάτ
 
 
Δεν μας αφήνουν να βγάλουμε το πετρέλαιο.
 
 
Αντί να μας εκβιάσουν θα εκβιάσουμε εμείς.
 
 
Το χρέος είναι το πρόβλημα όχι το έλλειμμα.
 
 
Το χρέος είναι το πρόβλημα έστω κι αν αποπληρώνεται πολύ εύκολα.
 
 
Τα χρήματα του λαού τα παίρνει κάποιος καπιταλιστής τραπεζίτης.
 
 
ΑΔΕΔΥ Συλλαλητήρια κατά της αξιολόγησης 6-6-14...
 
* ##
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

* ## στη 2η θέση (άκρο δεξιά) η ΑΔΕΔΥ μου έδωσε την ευκαιρία του ατακέ.
Ρωτώ τον απέναντι:

 -Είσαι υπέρ της αξιολόγησης ή υπέρ της αναξιολόγησης ; (!)


[Θα πρέπει να απαντήσει, και δεν θα μπορεί να το κάνει καθόλου εύκολα...ως βραχυκυκλωμένος, κι αν η ερώτηση κοινοποιηθεί και διατρέχει το παρα-πανελλήνιο θα αισθανθεί γελοία σε κάθε απόπειρα εξήγησής του.   Evil or Very Mad


8/6/14 Ο πρόχειρος πίνακας που πρότεινα, έχει να κάνει με την αντιμετώπιση της ιδεολογικής κρίσης στην Ελλάδα. Όχι ακριβώς για την αντιμετώπιση ειδικά της ΧΑ. Για αυτό τον λόγω δεν ξέρω αν ακολουθούμε το σωστό νήμα, ή δύο νήματα.
Έχω εξαιρετική διαφωνία με τον Dimos και τον Said που, λίγο πολύ, έχουν ισχυριστεί στην παρέα ότι η ΧΑ πήρε τις ψήφους όχι λόγω της κρίσης αλλά λόγω ψυχολογικού προφίλ. Το ίδιο θα ίσχυε και για τον ΣΥΡΙΖΑ, ένα κομματίδιο του 4%, στα όρια της ανυπαρξίας...

Η αυθαίρετη ταύτιση του ψηφοφόρου με ακραιφνή ναζιστή ή εθνικιστή, είναι λάθος ψυχολογικό, μεθοδολογικό και πολιτικό. (εδώ υποκρύπτεται κατά τη γνώμη μου μια ψυχολογική ανάγκη να δόθεί γρήγορα μια απάντηση όσο έιναι καιρός-δυστυχώς όμως είναι αργά για κάτι τέτοια- και είναι βια -στική άποψη επιβολής) Όποιος πιστεύει στις στιγμιαίες λύσεις του κοινωνικού αφορισμού ή της απομόνωσης του στίγματος γίνεται ο ίδιος φασιστικό πρότυπο.

Επειδή αυτή η παρέα δεν συζήτησε ποτέ αυτό το θέμα όπως και πολλά άλλα που έπεφταν στο τραπέζι, τώρα, βρίσκεται ακόμη πιό ανέτοιμη και σε ταραχή. Αυτό, παρατηρώ ότι παρά την φιλική διάθεση και πρόθεση, δεν επιτρέπει ή μειώνει τις συνεννοήσεις,  και η νηφάλια προσέγγιση γίνεται σπανιότερη.



Έχει επεξεργασθεί από τον/την gorgonofon στις Κυρ Ιουν 08, 2014 4:11 am, 2 φορές συνολικά (Λόγος της επεξεργασίας : πιθανή Διχοτόμηση του θέματος ή του νήματος)

gorgonofon



Σημείωση για το Φασισμό.
 
Μια καταρχήν ερώτηση: Επιτρέπεται να συζητούμε για αυτόν; ή μόνο να τον βρίζουμε;
Αντιλαμβάνονται οι συνομιλητές μια τέτοια αναγκαιότητα ως πολύ σημαντική;
 
Γιατί αν όχι, άν το να είμαι έντιμος προς τον εαυτό μου σημαίνει τον κίνδυνο να είμαι φασίστας ή παλιάνθρωπος, έε...τον κίνδυνο ή την ευκαιρία αυτή την έχω αναλάβει από πολύ μικρός, και δεν μετάνοιωσα. Αν τώρα, η συνέπεια είναι να με πουν απαράδεκτο ή φασίστα, δεν χαρακτηρίζομαι μόνο εγώ, αλλά οι διευλυνόμενοι ονοματοποιοί. Θα έλεγα λοιπόν ότι η χειραγώγηση μιας ομιλίας πάει παράλληλα με την παρανόησή της.
 
Θέση:
Οι οικονομικές κρίσεις, σε αυτό το επίπεδο πολιτισμού, αναπτύσσουν και τονώνουν τον φασισμό.
Η εμπράγματη απελπισία κι η συνακόλουθη ερμηνεία της απελπισίας τους, τους ωθεί στις επιλογές της ΧΑ, ενώ στον ΣΥΡ. εκτός από αυτό, ωθεί και η ροζ ομίχλη της κοινωνικής αποκατάστασης με "ανθρώπινο λαικό πρόσωπο".
 
Τώρα, για τον ίδιο τον Φασισμό:
Δυστυχώς ο φασισμός δεν συζητείται ποτέ με πραγματικό ενδιαφέρον, όλοι θεωρούν ότι ξέρουν καλά τι είναι, όπως κάποιος θα έλεγε, "έλα βρέ αδελφέ, φασισμός είναι το χαστούκι του χωροφύλακα, γιατί κάνεις πως δεν το καταλαβαίνεις;"
 Αλλά στοιχεία αυθαιρεσίας, αυταρχισμού, ψυχοπάθειας, στρατιωτικά, ή οργάνωσης... κ.α. δεν επαρκούν για να οικοδομήσουν μια ιδεολογία φασισμού.
 
Αντιλαμβάνομαι πως η αντιπάθεια στις αυταρχικές εκδοχές που κάποιος βίωσε στη ζωή του μπορούν να μετατρέψουν την διάθεσή του και σε αντιπάθεια προς το συνολικό θέμα. Αλλά αυτό δεν θα επιτρέψει την προσέγγιση και εδώ πρόκειται για ζήτημα που αδικείται διότι έχει και πολύ βάθος, και πολλή ουσία.
 
Ίσως πάλι κάποιος να αρνηθεί ότι υπάρχει τέτοια συγκροτημένη ιδεολογία επικαλούμενος την αδυναμία του Μουσολίνι να φτιάξει ορισμό του φασισμού στο νέο Ιταλικό Λεξικό του (απέσυρε τον αρχικό ορισμό αλλά δεν μπόρεσε να τον αντικαταστήσει).
 
 
Όμως τα γεγονότα έγραψαν μια ιστορία που ξεπέρασε τους εμπνευστές. Το σύστημά τους δεν πρόλαβε να ανδρωθεί είτε να αυτοκαταστραφεί, αλλά εξαλείφθηκε από τους αντιπάλους. Έτσι όμως -ευτυχώς ή δυστυχώς- η ιστορική κρίση είναι ελλιπής.
 Το 1946 όπως ήταν φυσικό, επειδή έπρεπε να διευθετηθεί το Γερμανικό ζήτημα, οι "μεγάλοι" επέβαλαν τις συμφέρουσες, ταχύτατες και πρακτικές λύσεις τους -με την νοοτροπία της εποχής, φυσικά. Επέβαλαν σβηστήρα στην ιστορία του γερμανικού λαού και της εκπαίδευσής του αντλώντας την βλακώδη συναίνεση του υποχρεωτικά και συλλογικά ενόχου πολίτη. Επίσης το να θιγούν κάποια ζητήματα αμφισβήτησης ή αναθεώρησης ανάχθηκαν σε ταμπού.
Αυτά μπόρεσαν τότε, κι όπως λέγαμε με τον Αρετό, την ιστορία αφού την διαμόρφωσαν οι νικητές την  προσδιόρισαν κιόλας. Ο φασιμός είτε έγινε θέμα ταμπού, είτε ξεπερασμένο, και μόνο για ειδικούς υπήρχε το κύρος της όποιας άνεσης.
 
  Σε επόμενο χρόνο, η σκέψη της ανθρωπότητας έγινε πιό πλούσια, το ζήτημα του "λόγου" αναθεωρήθηκε, και η αρχική τότε πολιτική πρόταση που προσδιορίσθηκε με τη λέξη "φασισμός", υποκαθίσταται με προωθημένες μορφές επεξεργασμένου ολοκληρωτισμού, με πλήρη εκμετάλλευση φαινομένων ψυχικής διάχυσης, υφαρπαγής υπαρξιακών διεργασιών, προτάσεις εύκολης ψυχικής διασταλτικότητας, λατρείας της τάξης της εικόνας, η εμπιστοσύνη στη μαγευτικότητα του παρουσιαζόμενου και των μετεπιπέδων, η πειστική δύναμη της μηχανής και της υποδομής, το άμεσον του μεγίστου, του απλού και του ωραίου, ο σεβασμός σε κάποιες αγνότητες, οι διαφύλαξη του ιερού, η κατάκλυση των επιδράσεων, η άμεση επικοινωνία με τα έγκατα ενός γίγνεσθαι, το θηριώδες καυλωτικό άγγιγμα του εδώ-τώρα-με εσένα-όλοι—το  Όλον, … και πολλά άλλα.

Η αναζήτηση που τότε ανακόπηκε από τις περιστάσεις αδιάκοπα συνεχίζεται μέσα από πολλά πολιτικά σχήματα και κινήσεις, που είτε προωθούν δημοκρατίες των προσχημάτων, είτε υιοθετούν άκριτα αντιλήψεις που θα έχανα το Χίτλερ να χαμογελάσει.
Η συζήτηση επάνω σε αυτά τα θέματα είναι αναγκαία όσο ποτέ πριν, για πολιτικούς λόγους.

Όμως, νομίζω ότι οι γενιές με την πάροδο του χρόνου ξεχνούν τους τρόπους του στοχασμού και της σκέψης. αλλά και ο αριθμός των νεκρών μπλοκάρει, πιστεύω, την καθαρή, ή μαθηματική σκέψη που απαιτείται και της επιβάλει να προτάσσει ηθικολογίες.


Εμένα μου αρέσει να προσπαθώ να συζητώ. Αλλά μια συζήτηση δεν επιβάλλεται, μόνον υποστηρίζεται ή επιδιώκεται και μάλιστα από όλους τους συμμετέχοντες ανεξαιρέτως. Εάν έστω και ένας δεν το πράττει και δεν είναι αυστηρός με τις εκδηλώσεις του εαυτού του, τότε οι υπόλοιποι είναι απολύτως ανίσχυροι.
                                                                               
                        Crying or Very sad 



Έχει επεξεργασθεί από τον/την gorgonofon στις Δευ Ιουν 09, 2014 9:14 am, 3 φορές συνολικά (Λόγος της επεξεργασίας : Αλλαγή γραμματοσειράς)

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Παρόμοια θέματα

-

»  Γιατί ο πόλεμος;

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης