Καλη αρχη λοιπον, παμε να συζητησουμε κατι
Φυσικα ο γραπτος διαλογος ειναι πολυ πιο λεπτολογος, αλλα και πολυ πιο αργος βεβαια
Γι αυτο ειπα στον Αντωνη αν θελει να γραψει την περιληψη της προηγουμενης συζητησης ωστε ναχουμε και ταχυτητα και λεπτολογηση απ την συζητηση.
Επι του θεματος.
Εχω καποιες ενστασεις για το νοημα λεξεων, αλλα θα αποδεχομουν το δικο σου νοημα αρκει ναναι εμφανες και να ξερω για τι μιλαμε
Εχω και δυο ενστασεις που ειναι ανεξαρτητες απ το νοημα που αποδιδεις στις λεξεις, αλλα αυτα καλο ειναι να συζητηθουν μετα, αφου ξεκαθαρισουμε τι λεμε
Υποθετω απ οσα λες, οτι οριζεις την ταυτοτητα μονο για υποκειμενα (προσωπα, ομαδες, λαους κλπ.) Φοβαμαι οτι αυτο ειναι ενας περιορισμος που στο δρομο μπορει να μας παει σε λαθος κατευθυνσεις
Με δεδομενο αυτο προχωραω:
Η χρηση του ορου προβολη αναδεικνυει την ταυτοτητα ως πολιτικη (ή μαρκετιστικη)πραξη. Αυτο νομιζω ειναι ενα καιριο σημειο που υποδηλωνει οτι εδω δεν αναζητειται η αληθεια αλλα κατι αλλο
Πως χρησιμοποιεις την λεξη ιδιοσυστασια; Πως ειναι διαφορετικη απ την ιδιοτυπια; Αν δεν ειναι διαφορετικη, η μη προτερη επιγνωση ειναι δεδομενη, αν μιλαμε για αναζητηση αληθειας, αλλιως παλι παμε στην πολιτικη και μαλιστα με την εννοια της προπαγανδας.
Προφανες ειναι πως οτιδηποτε δηλωνουμε επιτρεπει την εξωτερικη κριτικη, αρα την διαφορετικη αποδοση - αρα και στην ταυτοτητα.
Πως ειναι τρεις περιπτωσεις αυτα που περιεγραψες; Θαθελες να δωσεις παραδειγματα της καθε περιπτωσης;
Αρκετα μεχρι εδω, αναμενω απαντησεις για την συνεχεια